Obserwatorzy

wtorek, 12 listopada 2013

TAG!

Witam, 
Dziś po raz pierwszy TAG na moim blogu :)
Zostałam otagowana przez ALIENKA :) Szalona kobieta :)

"Nominacja do Libster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób ( informujesz o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował".



Nie przedłużam i zaczynam!

1. Jaki jest Twój najdroższy kosmetyk?
Mój najdroższy kosmetyk to krem pod oczy ;) Wartości nie muszę podawać, ponieważ nie ma tego w pytaniu ;) 


2. Czym dla Ciebie jest szczęście?
Szczęście --> dla mnie to harmonia w życiu. Czuję się szczęśliwa, gdy bliska osoba jest przy mnie (czytaj mąż :), jestem zdrowa i spokojna, realizuję się zawodowo oraz realizuję moje hobby :)


3. Szpilki czy trampki?
Oj...trampki :) Cenię sobie wygodę :) Szpilki stosownie do okazji lub humoru :) 

4. Jaki jest Twój wymarzony zawód?
Chciałabym kierować ( w przyszłości) moim własnym koncernem kosmetycznym ;) Z takich do zrealizowania --> chciałabym zajmować się wizażem i makijażem.

5. Rower czy samochód?
Chciałabym rower, ale najczęściej jest to samochód. Brak czasu i pośpiech --> to główne czynniki. 


6. Co sądzisz o operacjach plastycznych
Jeżeli ktoś chce i ma pieniądze... Why not? Jeden warunek --> W UMIARZE! W celu upiększenia, a nie zeszpecenia. 

7. Masz milion złotych, co z nimi robisz?
Założę moją firmę kosmetyczną ! :) 

8. Jaki jest Twój ulubiony trik kosmetyczny?
Zbyt wiele ich stosuję, by wybrać tylko jeden! :) 


9. Twój ulubiony zapach to...
Miss Dior :) Uzależniłam się od niego. 


10. Odważyłabyś się skoczyć na bungee?
Nie wiem.... Chciałabym, ale mam lęk wysokości...;)


11. Czego spodziewałaś się po pisaniu bloga?
Miałam i nadal mam nadzieję, że blog będzie moją odskocznią od życia codziennego oraz spełnieniem moich marzeń. Jest za wcześnie by to ocenić :) 


Mam nadzieję, że miło spędzieliście ze mną czas :)

Do zabawy zapraszam:


1. Ile czasu poświęcasz swojemu blogowi i odwiedzaniu innych w ciągu dnia?
2. Jakie jest Twoje największe spełnione marzenie?
3. Jaki kosmetyk zabrałabyś na bezludną wyspę?
4. Ile miesięcznie przeznaczasz na kosmetyki?
5. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk do makijażu? 
6. Czy jest jakiś kosmetyk, do którego zawsze wracasz? Jaki?
7. Twój ulubiony zapach to...
8. Czy jesteś szczęśliwa?
9. Czy masz zwierzątko w domu?
10. Od kiedy prowadzisz bloga?
11. Czy dokonałaś kiedykolwiek radykalnej zmiany w swoim życiu?

Pozdrawiam!


1 komentarz:

  1. Super odpowiedzi i do tego bardzo tajemnicze :) Dzięki za odpowiedź na TAG :) czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń